دریافت مقاله پژوهشی در زبان پژوهی فرانسه
مفهوم سازی هم آیندهای فعلی-اسمی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران

محمود رضا گشمردی؛ طاهره محمدپور

دوره 4، شماره 8 ، اسفند 1402، ، صفحه 37-5

https://doi.org/10.22054/rlf.2024.77391.1181

چکیده
  مفهوم سازی آموزش گرامر را تغییر می دهد و تمرین های مفهوم سازی می تواند تفکر شخصی و جمعی را در زبان آموزان در مورد ساختارهای زبان برانگیزد. در مطالعه حاضر، هدف ما این است که بدانیم چگونه می‌توانیم ترکیب‌های فعلی-اسمی را مفهوم‌سازی کنیم. این اثر از نظریه بس در مورد طراحی تمرین‌های مفهوم‌سازی شده پیروی می‌کند. برای انجام این کار، دو ...  بیشتر